ارتباط با مشتری بر اساس مدل جهانی D.I.S.C
تا حالا فکر کردهاید که امروزه چه چیزی باعث موفقیت انسانها می شود؟ پول، تحصیلات یا امکانات؟ با نگاهی به اطراف خود، انسانهای بسیاری را می ببینیم که علی رغم داشتن ثروت بسیار، تحصیلات عالی و امکانات کافی، همچنان نتوانسته اند در زندگی شغلی و شخصی خود موفق باشند!
- 120 ساعت آموزش حضوری
- 60 پشتیبانی حضوری و آنلاین
دوره ارتباط با مشتری براساس مدل جهانی D.I.S.C
مخاطبین دوره :
- افرادی که می خواهند تیپ شخصیتی خود را بشناسند.
- افرادی که ایجاد ارتباط مؤثر و هدفمند برایشان اهمیت دارد.
- افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای مذاکره کنند و در کار فروش فعالیت دارند.
- مدیران و صاحبان کسبوکارهایی که انتخاب منابع انسانی نامناسب برایشان هزینههای بالایی داشته است.
تا حالا فکر کردهاید که امروزه چه چیزی باعث موفقیت انسانها می شود؟ پول، تحصیلات یا امکانات؟
با نگاهی به اطراف خود، انسانهای بسیاری را می ببینیم که علی رغم داشتن ثروت بسیار، تحصیلات عالی و امکانات کافی، همچنان نتوانسته اند در زندگی شغلی و شخصی خود موفق باشند!
پاسخ اینجاست که جوامع تغییر کرده اند و در قرن بیست و یکم آن چیزی که بیش از همه موفقیت و یا عدم موفقیت انسانها را رقم
می زند، توانایی برقراری ارتباط آنها با دیگران است؛ البته ارتباطی مفید و مؤثر.
از طرف دیگر تحقیقات نشان داده اند یکی از بهترین راهکارهای بهبود ارتباطات موثر، شناخت تیپ شخصیتی خود و دیگران است که به شما کمک می کند تا دغدغه های افراد را به خوبی شناخته و با انسان ها به زبان خودشان صحبت کنید.
در دوره آموزشی D.I.S.C به بررسی انواع تیپ های شخصیتی، خصوصیات ایشان و شناخت نقاط قوت و ضعف آنها خواهیم پرداخت.
امید بر آن است تا این دوره بتواند گامی مهم در بهبود کیفیت ارتباطات شما و در نهایت سطح موفقیت و زندگی شما بردارد.
سرفصل های دوره :
- مقدمه ای بر اهمیت ارتباط موثر
- تاریخچه مدل های رفتار شناسی
- معرفی مدل دیسک (DISC)
- معرفی تیپ های رفتاری (شخصیت D, I, S, C)
- معرفی نقاط قوت و ضعف هر تیپ رفتاری در مدل (DISC)
- آشنایی با زبان بدن هر کدام از تیپ های رفتاری
- تکنیک های ارتباط با هر کدام از تیپ های رفتاری
- ویژگی های رفتاری فروشنده های تیپ های متفاوت دیسک
- ویژگی های رفتاری مشتریان در تیپ های متفاوت دیسک
- تکنیک های حل تعارض و متقاعد کردن دیگران