دوره مذاکره به سبک حرفه ای ها
انسان موجودی اجتماعی است که موفقیت و یا شکست خویش را در ارتباط با سایر افراد جامعه در می یابد. اما قصه از آنجا آغاز می شود که متوجه می شویم “ارتباط با سایر افراد در زمینه های مختلف، کاری چندان آسان و بی دردسر نیست”.برای برقراری ارتباط های روزانه و تداوم آن باید بر اصول مذاکره، مسلط باشید؛ چرا که اختلاف، بحث و تعارض میان افراد در محیط های کاری، خانوادگی، اجتماعی و دوستانه امری بدیهی است از همین رو مبحث “مذاکره” بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.
- 120 ساعت آموزش حضوری
- 60 پشتیبانی حضوری و آنلاین
معرفی دوره مذاکره ( مناسب مدیران و فروشندگان)
مخاطبین دوره :
- مدیران و مذاکره کنندگان تجاری
- مدیران و صاحبان کسب و کار
- متخصصین و کارشناسان فروش
- و تمام افرادی که علاقمند به ارتقاء مهارتهای کلامی و مذاکره هستند.
انسان موجودی اجتماعی است که موفقیت و یا شکست خویش را در ارتباط با سایر افراد جامعه در می یابد.
اما قصه از آنجا آغاز می شود که متوجه می شویم “ارتباط با سایر افراد در زمینه های مختلف، کاری چندان آسان و بی دردسر نیست”.
برای برقراری ارتباط های روزانه و تداوم آن باید بر اصول مذاکره، مسلط باشید؛ چرا که اختلاف، بحث و تعارض میان افراد در محیط های کاری، خانوادگی، اجتماعی و دوستانه امری بدیهی است از همین رو مبحث “مذاکره” بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند.
مذاکره فرآیندی است که هدف آن رسیدن به توافق درباره ی یک موضوع واحد با دیدگاه های متفاوت است.
ما از بدو تولد در حال مذاکره جهت دستیابی به خواستههایمان هستیم.
از لحظه ای که بیدار میشویم با همسر، فرزند، خانواده، همکار و سایر افراد جامعه در حال مذاکره هستیم. همین مذاکرات هستند که
می توانند ما را به یک انسان موفق و محبوب تبدیل کنند و یا آنکه از ما فردی ناموفق و بازنده بسازند.
ولی نکته مهم آنجاست که تحقیقات انجام شده نشان می دهند افرادی که پیشتر به طور آکادمیک، مذاکره را آموخته و سپس به تمرین آن پرداختهاند، بیش از سایرین خواهند توانست در مذاکرات شخصی و کاری خود موفق عمل کنند؛ به عبارت ساده تر اگر علمی و سنجیده اصول مذاکره را بیاموزیم، نتایج بهتر و موفقیتهای بیشتری حاصل خواهد شد.
بی شک حضور در این دورههای آموزشی به خوبی میتواند منجر به ارتقاء توانمندیهای افراد در جهت برقراری ارتباطات موثر و یادگیری تکنیک های مذاکره اثر بخش و اصولی شود.
- هفت گام اصلی در فروش
- فرآیند فروش حرفه ای
- اهمیت برند شخصی در فروش
- ده دلیل که ما مذاکره نمیکنیم
- فرآیند مذاکره حرفه ای
- تکنیک های مذاکره برد_برد با محوریت بازار امروز
- تکنیک های پرزنت حرفه ای محصول_خدمت
- تکنیک های جذب مشتری جدید و افزایش فروش
- تکینک های مذاکره با مشتریان شاکی
- تکنیک های شخصیت شناسی با روش TA
- تکنیک های بستن و نهایی سازی فروش
دکتر مریم شهابی
مریم شهابی بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مشاورین کسب و کار زانست میباشند. دکتر مریم شهابی دارای لیسانس مدیریت مالی دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت تحول دانشگاه اصفهان و دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران هستند. ایشان سابقه تدریس به مدت 15 سال در دانشگاه های سراسر کشور در حوزه مدیریت استراتژیک و سیستم سازی و همچنین آموزش خصوصی به مدیران سازمان ها، هولدینگ ها و کسب وکار های خصوصی را به مدت ده سال دارا میباشند. مریم شهابی در حوزه های تخصصی مشاوره و آموزش ارتباطات فردی و سازمانی(توانمندسازی فردی و سازمانی)، مشاوره و آموزش فروش و بازاریابی، مشاوره و آموزش توسعه کسب و کار ، مشاور و مجری کسب و کارهای اینترنتی و کوچ تخصصی سازمانی و فردی فعال هستند. در مدت کوتاهی بیش از 100 دوره و کارگاه آموزشی در سراسر کشور برگزار کرده و افتخار ارائه خدمات مشاورهای موفق به بیش از 50 کسبوکار در ایران و استان کرمانشاه را به نام خود ثبت کرده اند.